Op woensdag 16/10 om 17:00 nodigt ? Film Fest Gent alle OH MY leden van De FilmClub uit voor een unieke vertoning! ‘T ZAL WEL

Op 17/10 gaat Cleo in wereldpremière. Maar wij krijgen ‘m dus al een dag eerder te zien. HOHO Een niet zo supergeheime avantpremière. Speciaal voor FilmClubbers. En in aanwezigheid van de regisseur, Eva Cools. En met drankje achteraf. WOW ??? Niet te missen!

Ga naar het Facebook-event

PRAKTISCH

READY SET GO Film om 17:00 bij Studio Skoop (Sint-Annaplein 63 – 9000 Gent)
met gratis drankje in het festivaldorp achteraf.

MEETUP?

Weet jij het altijd beter? AH FJOEW Want wij doen ook maar wat.
Word watDFC?-programmator!

Kom op woensdag 16 oktober naar onze MEETUP om 14:00 op Film Fest Gent. Op deze eerste kennismaking (inclusief late lunch met pizza, voor de liefhebbers) leggen we uit hoe we te werk gaan.

Schrijf hier in, mail naar info@defilmclub.be als je eerst nog wat meer info wenst of stuur een WhatsApp-bericht naar +32 3 303 43 23 als ’t snel moet gaan. Hopelijk tot dan!

Schrijf je in!